zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
↓ więcej opcji ↓
Branża
BRANŻE
↑ mniej opcji ↑
ID:231166

MŁODSZY DORADCA DS. MONITORINGU TELEFONICZNEGO

Numer referencyjny: KWDT/12/2016_Poz



MŁODSZY DORADCA DS. MONITORINGU TELEFONICZNEGO

UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Miejsce pracy:
Poznań
Nr ref.: KWDT/12/2016_Poz

Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.


CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ:
  • skutecznym prowadzeniem  negocjacji telefonicznych z klientami posiadającymi przeterminowania w portfelu detalicznym lub MŚP/leasing w regulowaniu zobowiązań kredytowych i leasingu, ukierunkowaniem na osiągnięcie założonego poziomu odzysku oraz realizacji obietnic spłat,
  • zapewnieniem najwyższej jakości relacji z klientem w procesie monitoringu; profesjonalnym, zgodnym z prawem oraz standardami etycznymi przekazywaniem informacji oraz prowadzeniem negocjacji,
  • pozyskiwaniem informacji i analizą bieżącej sytuacji finansowej klientów oraz doradztwem w optymalizacji struktury zobowiązań,
  • proponowaniem klientom najlepszych sposobów optymalizacji i restrukturyzacji zobowiązań i ich spłaty,
  • terminowym i rzetelnym podejmowaniem decyzji w systemie informatycznym zarządzającym przeterminowaniami.

ZAPEWNIMY TOBIE:
  • klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych,
  • pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander,
  • wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych,
  • możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit,
  • prywatną opiekę zdrowotną
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI POSIADASZ:
  • wykształcenie: średnie lub wyższe, wskazany profil ekonomiczny,
  • znajomość bankowych systemów informatycznych,
  • podstawową  znajomość oferty BZWBK i wymagań posprzedażowych wobec klientów z różnych segmentów,
  • znajomość mechanizmów wsparcia klientów w obsłudze zobowiązań przeterminowanych,
  • umiejętność pozyskiwanie informacji i analizy bieżącej sytuacji finansowej klientów oraz doradztwo w optymalizacji struktury zobowiązań,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolności interpersonalne. h


Zainteresowany? Nie czekaj! Spróbuj!


Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na za pomocą przycisku Aplikuj po ogłoszeniem
Prosimy o wpisanie w temacie maila numery referencyjnego: KWDT/12/2016_Poz

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
 "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla celów obecnych i przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do danych oraz ich poprawiania oraz że dane nie będą przekazywane innym odbiorcom danych”.

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.

MŁODSZY DORADCA DS. MONITORINGU TELEFONICZNEGO
UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: KWDT/12/2016_Poz
KIM JESTEŚMY?

Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ:

  • skutecznym prowadzeniem  negocjacji telefonicznych z klientami posiadającymi przeterminowania w portfelu detalicznym lub MŚP/leasing w regulowaniu zobowiązań kredytowych i leasingu, ukierunkowaniem na osiągnięcie założonego poziomu odzysku oraz realizacji obietnic spłat,
  • zapewnieniem najwyższej jakości relacji z klientem w procesie monitoringu; profesjonalnym, zgodnym z prawem oraz standardami etycznymi przekazywaniem informacji oraz prowadzeniem negocjacji,
  • pozyskiwaniem informacji i analizą bieżącej sytuacji finansowej klientów oraz doradztwem w optymalizacji struktury zobowiązań,
  • proponowaniem klientom najlepszych sposobów optymalizacji i restrukturyzacji zobowiązań i ich spłaty,
  • terminowym i rzetelnym podejmowaniem decyzji w systemie informatycznym zarządzającym przeterminowaniami.
ZAPEWNIMY TOBIE:

  • klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych,
  • pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander,
  • wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych,
  • możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit,
  • prywatną opiekę zdrowotną.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI POSIADASZ:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe, wskazany profil ekonomiczny,
  • znajomość bankowych systemów informatycznych,
  • podstawową  znajomość oferty BZWBK i wymagań posprzedażowych wobec klientów z różnych segmentów,
  • znajomość mechanizmów wsparcia klientów w obsłudze zobowiązań przeterminowanych,
  • umiejętność pozyskiwanie informacji i analizy bieżącej sytuacji finansowej klientów oraz doradztwo w optymalizacji struktury zobowiązań,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolności interpersonalne.

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama