zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:215740

Pracownik działu obsługi Klienta














REDLINK.PL to platforma komunikacji bezpośredniej realizująca dla swoich Klientów usługi E-MAIL  i MOBILE marketingowe.

W związku z naszym dynamicznym rozwojem  poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Poznań


Zadania:
  • bieżąca obsługa Klientów (telefon/mail);
  • przygotowywanie i przeprowadzanie kampanii SMS, EMAIL oraz ich analiza;
  • przygotowywanie raportów, zarządzanie bazami danych.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów niestacjonarnych (studenci III, IV i V roku);
  • znakomita organizacja pracy i skrupulatność;
  • bardzo dobra znajomość narzędzi IT, w szczególności MS Excel;
  • mile widziane doświadczenie w pracy przy bazach danych i systemach CRM oraz znajomość tematyki e-mail i mobile marketingu;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • energia, inicjatywa  i pasja w działaniu, poparta systematycznością.
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy prowadzeniu projektów dla najbardziej znanych marek;
  • Stabilną, ciekawą i rozwojową pracę w młodym, pełnym energii zespole;
  • Przyjazną atmosferę pracy (dodatkowo: karta multisport, zajęcia z j. angielskiego, funroom, pakiet medyczny);
  • Stabilne warunki pracy (umowę o pracę lub inna forma uzgodniona z kandydatem);
Jeśli spełniasz kryteria ogłoszenia  -  prześlij nam swoją ofertę (CV i list motywacyjny)  
na adres email:
rekrutacja@redlink.pl
podając w tytule nazwę stanowiska, najpóźniej do 25 kwietnia br.


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie prdla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)".



REDLINK.PL to platforma komunikacji bezpośredniej realizująca dla swoich Klientów usługi E-MAIL  i MOBILE marketingowe.

W związku z naszym dynamicznym rozwojem  poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Poznań


Zadania:
  • bieżąca obsługa Klientów (telefon/mail);
  • przygotowywanie i przeprowadzanie kampanii SMS, EMAIL oraz ich analiza;
  • przygotowywanie raportów, zarządzanie bazami danych.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów niestacjonarnych (studenci III, IV i V roku);
  • znakomita organizacja pracy i skrupulatność;
  • biegła znajomość narzędzi IT, w szczególności MS Excel;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • mile widziane doświadczenie w pracy przy bazach danych i systemach CRM oraz znajomość tematyki e-mail i mobile marketingu;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • energia, inicjatywa  i pasja w działaniu, poparta systematycznością.
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy prowadzeniu projektów dla najbardziej znanych marek;
  • Stabilną, ciekawą i rozwojową pracę w młodym, pełnym energii zespole;
  • Przyjazną atmosferę pracy (dodatkowo: karta multisport, zajęcia z j. angielskiego, funroom, pakiet medyczny);
  • Stabilne warunki pracy (umowę o pracę lub inna forma uzgodniona z kandydatem);
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama