Studenckie Koło Naukowe Marketing - Poznań
Wydarzenia
- 2011-04-05
- Studenckie Koło Naukowe Marketing, Poznań
Opis
SKN „Marketing" działa od 1987 roku przy Katedrze Handlu i Marketingu UE w Poznaniu.
Celem utworzenia koła było popularyzowanie idei marketingu, wśród Poznańskich studentów, a w dalszej perspektywie poszerzenie działalności koła na skale kraju. Dotychczas grupa brała udział w różnego rodzaju interdyscyplinarnych zjazdach naukowych oraz ogólnopolskich konferencjach kół naukowych, podczas których studenci, wykorzystując dotychczas zdobytą wiedzę, opracowywali różnego rodzaju projekty.
Obecnie, działalność Koła obejmuje również organizowanie spotkań i seminariów tematycznych z wykładowcami polskich i zagranicznych uczelni oraz z przedstawicielami życia gospodarczego, którzy w swej codziennej praktyce szeroko wykorzystują narzędzia marketingu.
Wszystkie działania realizowane przez SKN Marketing przedstawiają się następująco:
- śledzenie najnowszych trendów w dziedzinie marketingu
- prowadzenie strony internetowej
- realizacja projektów dla firm i organizacji non-profit
- organizacja warsztatów, seminariów i konferencji o tematyce związanej z tematyką koła
- realizacja amatorskich filmów krotko-metrażowych
- oraz prowadzenie prac nad postawieniem „Pomnika Studenta" w Poznaniu
Poprzez realizację projektów z zakresu marketingu grupa ambitnych i kreatywnych ludzi pogłębia swoją wiedzę o rynku i marketingu, doskonali swoje umiejętności oraz uczy się pracy zespołowej. Praca nad realizacją projektów daje ich koordynatorom możliwość rozwijania i doskonalenia zdolności przywódczych.
Nieodzownym elementem aktywności Koła są także wyjazdy i spotkania integracyjne, dzięki którym studenci mają okazję do zawarcia nowych przyjaźni oraz spędzenia czasu w miłej atmosferze, wśród ludzi o podobnych zainteresowaniach.