Spektakle, przedstawienia

Opis spektaklu

„Rzecz działa się w zamierzchłych czasach. W pobliżu bieguna, na dalekiej Północy znajdowało się królestwo niebieskich myszek. Rządził tam król o imieniu Gapa.” – tak rozpoczyna się humorystyczna opowieść z opery dla dzieci "Myszki i wojna czyli o Dzielnym Albercie i żółtym serze".

Kompozytorem jest David Chesky (ur. 1974), amerykański twórca ceniony za kompozycje łączące elementy muzyki klasycznej, latynoamerykańskiej i jazzu, z powodzeniem zajmujacy się tworzeniem programów edukacyjnych dla dzieci.Trzykrotnie nominowany do nagrody Grammy, założyciel studia Chesky Records.

Spektakl składa się z dwóch części: edukacyjnej i artystycznej. Cześć edukacyjna odbywa się bezpośrednio przed spektaklem i ma na celu zaznajomienie dzieci z przesłaniem libretta, ale również z gatunkiem operowym – poznają różne rodzaje głosów i instrumentów muzycznych. Część druga to spektakl operowy, uczący postaw etycznych tolerancji i akceptacji różnych kultur.

Projekt adresowany jest do dzieci w wieku od 4 do 12 lat.

Bilety na spektakl

Aktualnie nie posiadamy informacji o biletach na Myszki i wojna.

Kiedy i gdzie grają

Nie posiadamy informacji o tym kiedy i gdzie grają w teatrach sepektakl Myszki i wojna (Teatr Muzyczny, Poznań).

Zdjęcia ze spektaklu

Aktualnie nie posiadamy zdjęć ze spektaklu Myszki i wojna (Teatr Muzyczny, Poznań).

Obsada i twórcy spektaklu

Aktualnie nie posiadamy informacji o twórcach i obsadzie spektaklu Myszki i wojna (Teatr Muzyczny, Poznań).

Recenzje, wiadomości

Aktualnie nie posiadamy recenzji oraz wiadomości związanych ze spektaklem Myszki i wojna (Teatr Muzyczny, Poznań).

Komentarze i opinie

Komentarze, oceny i opinie użytkowników do spektaklu Myszki i wojna (Teatr Muzyczny, Poznań).
Premiery teatralne
Zapowiedzi teatralne
O nich się mówi
Ostatnio czytane
Zdenka Pszczołowska
Zdenka Pszczołowska: Praca w teatrze nigdy się nie kończy. Wywiad przed premierą "Ballad i romansów"

Reżyserka części "Świteź" opowiada o spektaklu we Wrocławskim Teatrze Pantomimy.

Kasta la vista - recenzja spektaklu

Czy funkcjonując w racjonalnej rzeczywistości, można się odnaleźć po jej absurdalnej stronie?