ID:241938
Doradca techniczno-handlowy (północno-wschodnia część Polski)
Numer referencyjny: a0t5800000Zs2nbAAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca techniczno-handlowy (północno-wschodnia część Polski)
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:- dbanie o jakość i poprawność sporządzanych ofert,
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- obsługa przydzielonych klientów spółki,
- współpraca z innymi działami,
- usprawnianie procesów,
- raportowanie,
- doradztwo wewnątrz i zewnątrz firmowe.
Wymagania:- doświadczenie handlowe w branży B2B,
- znajomość MS Office,
- gotowość do pracy w terenie, prawo jazdy kat. B,
- wysoka motywacja oraz nastawienie na rozwój oraz osiąganie wyznaczonych celów,
- samodzielność, dokładność oraz dobra organizacja pracy własnej,
- elastyczność, nastawienie na klienta.
Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w strukturach naszego klienta,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + bogaty system premiowy,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (telefon, laptop, tablet, samochód służbowy),
- pakiet szkoleń wdrażających,
- możliwość pracy w terenie oraz home-office,
- pracę w miłym i profesjonalnym zespole.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca techniczno-handlowy (północno-wschodnia część Polski)
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
- dbanie o jakość i poprawność sporządzanych ofert,pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- obsługa przydzielonych klientów spółki,
- współpraca z innymi działami,
- usprawnianie procesów,
- raportowanie,
- doradztwo wewnątrz i zewnątrz firmowe.
Wymagania:
- doświadczenie handlowe w branży B2B,znajomość MS Office,
- gotowość do pracy w terenie, prawo jazdy kat. B,
- wysoka motywacja oraz nastawienie na rozwój oraz osiąganie wyznaczonych celów,
- samodzielność, dokładność oraz dobra organizacja pracy własnej,
- elastyczność, nastawienie na klienta.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w strukturach naszego klienta,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + bogaty system premiowy,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (telefon, laptop, tablet, samochód służbowy),
- pakiet szkoleń wdrażających,
- możliwość pracy w terenie oraz home-office,
- pracę w miłym i profesjonalnym zespole.