ID:237030
Koordynator/ka ds. logistyki i zakupów z językiem angielskim
Numer referencyjny: a0t5800000FZOn9AAH
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator/ka ds. logistyki i zakupów z językiem angielskim
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:- kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientami firmy, w celu pozyskania zamówienia (klienci krajowi i zagraniczni),
- analizowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami oraz dostawcami,
- czynny udział w procesie zakupowym od momentu złożenia oferty, po sprzedaż produktu do klienta,
- ewidencjonowanie bieżących zamówień od klientów w systemie firmy i czuwanie nad prawidłowym proces realizacji i dostawy,
- analiza stanów magazynowych i zamawianie brakujących produktów od dostawców,
- przeprowadzanie procesów reklamacji oraz stałe monitorowanie procesów zakupowych, w celu zapobiegania nieprawidłowością w procesach logistycznych,
- raportowanie do bezpośredniego przełożonego oraz informowanie o ewentualnych opóźnieniach/zagrożeniach realizacji zamówień,
- stałe doskonalenie metod pracy oraz poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań pracy działu oraz dbałość o wizerunek firmy podczas realizacji codziennych zadań.
Wymagania:- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy,
- praktyczne doświadczenie w obsłudze klienta oraz podejmowaniu procesów handlowych,
- wykształcenie wyższe o profilu rolniczym i/lub z zakresu logistyki,
- znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja z klientami) - warunek konieczny,
- zainteresowania branżą ogrodniczą i chęci poszerzania wiedzy branżowej,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w tym: komunikatywność, zorientowanie na budowanie relacji z klientami, elastyczność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, asertywność.
Oferujemy:- pracę w firmie nastawionej na współpracę z klientami firmy oraz stabilne zatrudnienie w strukturach, z realnymi możliwościami rozwoju kompetencji własnych, jak i zawodowych m.in. poprzez realizacje codziennych zadań oraz szkolenia tematyczne i produktowe,
- wdrożenie w obowiązki pod okiem doświadczonego i wieloletniego pracownika firmy,
- pracę w zgranym zespole osób nastawionych na współpracę oraz terminową realizację zamówień od klientów,
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i ciekawym systemem premiowym i pakietem socjalnym,
- miłą atmosferę w pracy, ambitne zadania oraz satysfakcję z ich realizacji.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator/ka ds. logistyki i zakupów z językiem angielskim
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientami firmy, w celu pozyskania zamówienia (klienci krajowi i zagraniczni),
analizowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami oraz dostawcami,
czynny udział w procesie zakupowym od momentu złożenia oferty, po sprzedaż produktu do klienta,
ewidencjonowanie bieżących zamówień od klientów w systemie firmy i czuwanie nad prawidłowym proces realizacji i dostawy,
analiza stanów magazynowych i zamawianie brakujących produktów od dostawców,
przeprowadzanie procesów reklamacji oraz stałe monitorowanie procesów zakupowych, w celu zapobiegania nieprawidłowością w procesach logistycznych,
raportowanie do bezpośredniego przełożonego oraz informowanie o ewentualnych opóźnieniach/zagrożeniach realizacji zamówień,
stałe doskonalenie metod pracy oraz poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań pracy działu oraz dbałość o wizerunek firmy podczas realizacji codziennych zadań.
Wymagania:min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy,
praktyczne doświadczenie w obsłudze klienta oraz podejmowaniu procesów handlowych,
wykształcenie wyższe o profilu rolniczym i/lub z zakresu logistyki,
znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja z klientami) - warunek konieczny,
zainteresowania branżą ogrodniczą i chęci poszerzania wiedzy branżowej,
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w tym: komunikatywność, zorientowanie na budowanie relacji z klientami, elastyczność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, asertywność.
Oferujemy:pracę w firmie nastawionej na współpracę z klientami firmy oraz stabilne zatrudnienie w strukturach, z realnymi możliwościami rozwoju kompetencji własnych, jak i zawodowych m.in. poprzez realizacje codziennych zadań oraz szkolenia tematyczne i produktowe,
wdrożenie w obowiązki pod okiem doświadczonego i wieloletniego pracownika firmy,
pracę w zgranym zespole osób nastawionych na współpracę oraz terminową realizację zamówień od klientów,
współpracę w oparciu o umowę o pracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i ciekawym systemem premiowym i pakietem socjalnym,
miłą atmosferę w pracy, ambitne zadania oraz satysfakcję z ich realizacji.