zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:244492

Młodszy Specjalista IT - sekcja helpdesk

Grupa Eurocash 
to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep i Gama. Na ten moment Grupa Eurocash zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników. 

Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista IT - sekcja helpdesk


MIEJSCE PRACY:
Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki)
KLUCZOWE ZADANIA:
  • Wsparcie użytkowników systemów IT.
  • Rozwiązywanie problemów informatycznych.
  • Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń.
  • Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług

IDEALNY KANDYDAT POWINIEN:
  • Posiadać wykształcenie wyższe lub być studentem ostatnich lat studiów - preferowana informatyka
  • Znać systemy Windows na poziomie administracji stacją roboczą.
  • Umieć obsługiwać urządzenia mobilne 
  • Potrafić analizować problemy i znajdować rozwiązania.
  • Charakteryzować się bardzo wysoką kulturą osobistą.
  • Być nastawiony na klienta i na pracę zespołową.
  • Być odpowiedzialny i samodzielny.
  • Znać język angielski na poziomie podstawowym.
  • Dodatkowym atutem będzie wiedza na temat środowiska Active Directory, poczty Exchange, sieci komputerowych.
NA TYM STANOWISKU ZAPEWNIAMY:
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT).
  • Pracę w Centrum kompetencyjnym IT 6. co do wielkości firmy w Polsce, lidera hurtowej dystrybucji FMCG.
  • Współuczestnictwo w tworzeniu i utrzymaniu systemów informatycznych opartych o najnowocześniejsze technologie, obsługujących dwa wysokodostępne Centra Przetwarzania Danych, kilkanaście Centrów Dystrybucyjnych oraz kilkaset lokalizacji terenowych.
  • Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach informatycznych i biznesowych.
  • Umowę o pracę.
  • Dodatkowe benefity (np. ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe) w atrakcyjnych stawkach cenowych








          

WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA. 28.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH; TEKST JEDNOLITY: DZ.U.Z 2016R., POZ.1182 ZE ZM.).


Grupa Eurocash:

to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep i Gama. Na ten moment Grupa Eurocash zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników.

Młodszy Specjalista IT - sekcja helpdesk

Miejsce pracy: Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki)

Kluczowe zadania:
  •     Wsparcie użytkowników systemów IT.
  •     Rozwiązywanie problemów informatycznych.
  •     Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń.
  •   Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.
  •     Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.

Idealny kandydat powinien:
  • Posiadać wykształcenie wyższe lub być studentem ostatnich lat studiów - preferowana informatyka.
  • Znać systemy Windows na poziomie administracji stacją roboczą.
  • Umieć obsługiwać urządzenia mobilne.
  • Potrafić analizować problemy i znajdować rozwiązania. 
  • Charakteryzować się bardzo wysoką kulturą osobistą.
  • Być nastawiony na klienta i na pracę zespołową.
  • Być odpowiedzialny i samodzielny.
  • Znać język angielski na poziomie podstawowym.
  • Dodatkowym atutem będzie wiedza na temat środowiska Active Directory, poczty Exchange, sieci komputerowych.
Na tym stanowisku zapewniamy:
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT).
  • Pracę w Centrum kompetencyjnym IT 6. co do wielkości firmy w Polsce, lidera hurtowej dystrybucji FMCG.
  • Współuczestnictwo w tworzeniu i utrzymaniu systemów informatycznych opartych o najnowocześniejsze technologie, obsługujących dwa wysokodostępne Centra Przetwarzania Danych, kilkanaście Centrów Dystrybucyjnych oraz kilkaset lokalizacji terenowych.
  • Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach informatycznych i biznesowych.
  • Umowę o pracę.
  • Dodatkowe benefity (np. ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe) w atrakcyjnych stawkach cenowych.


REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama