ID:237101
Specjalista/ka ds. obsługi klienta (branża ogrodnicza)
Numer referencyjny: a0t5800000FZUBXAA5
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta (branża ogrodnicza)
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:- aktywna współpraca z działem handlowym w zakresie działań logistycznych pod okiem przełożonego,
- zamawianie produktów oraz współpraca z dostawcami zagranicznymi, firmami spedycyjnymi i transportowymi,
- wprowadzanie informacji sprzedażowych do systemu firmy oraz zarządzanie stanami magazynowymi produktów w zależności od sezonu,
- wspieranie kierownika działu w procesie organizacji procesu kompletowania zamówień, wysyłek oraz dostaw do klientów,
- zaangażowanie w działania optymalizacji procesów logistycznych działu.
Wymagania:- zainteresowania branżą rolniczą - mile widziana wiedza z zakresu ogrodnictwa,
- chęci rozwoju w obszarze obsługi klientów z branży rolniczej,
- swobodna komunikacja w języku angielskim (poziom b2/c1) - codzienny kontakt z klientami w języku angielskim,
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne umożliwiające budowanie długofalowych relacji z klientami firmy,
- wykształcenie rolnicze będzie atutem,
- motywacja do podnoszenia wiedzy eksperckiej z zakresu ogrodnictwa poprzez udział w szkoleniach branżowych.
Oferujemy:- pracę w firmie nastawionej na współpracę z klientami firmy oraz stabilne zatrudnienie w strukturach z realnymi możliwościami rozwoju kompetencji własnych, jak i zawodowych m.in. poprzez realizacje codziennych zadań oraz szkolenia tematyczne i produktowe,
- wdrożenie w obowiązki pod okiem doświadczonego i wieloletniego pracownika firmy,
- pracę w zgranym zespole osób nastawionych na współpracę oraz terminową realizację zamówień od klientów,
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i ciekawym systemem premiowym i pakietem socjalnym,
- miłą atmosferę w pracy, ambitne zadania oraz satysfakcję z ich realizacji.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta (branża ogrodnicza)
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:aktywna współpraca z działem handlowym w zakresie działań logistycznych pod okiem przełożonego,
zamawianie produktów oraz współpraca z dostawcami zagranicznymi, firmami spedycyjnymi i transportowymi,
wprowadzanie informacji sprzedażowych do systemu firmy oraz zarządzanie stanami magazynowymi produktów w zależności od sezonu,
wspieranie kierownika działu w procesie organizacji procesu kompletowania zamówień, wysyłek oraz dostaw do klientów,
zaangażowanie w działania optymalizacji procesów logistycznych działu.
Wymagania:zainteresowania branżą rolniczą - mile widziana wiedza z zakresu ogrodnictwa,
chęci rozwoju w obszarze obsługi klientów z branży rolniczej,
swobodna komunikacja w języku angielskim (poziom b2/c1) - codzienny kontakt z klientami w języku angielskim,
wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne umożliwiające budowanie długofalowych relacji z klientami firmy,
wykształcenie rolnicze będzie atutem,
motywacja do podnoszenia wiedzy eksperckiej z zakresu ogrodnictwa poprzez udział w szkoleniach branżowych.
Oferujemy:pracę w firmie nastawionej na współpracę z klientami firmy oraz stabilne zatrudnienie w strukturach z realnymi możliwościami rozwoju kompetencji własnych, jak i zawodowych m.in. poprzez realizacje codziennych zadań oraz szkolenia tematyczne i produktowe,
wdrożenie w obowiązki pod okiem doświadczonego i wieloletniego pracownika firmy,
pracę w zgranym zespole osób nastawionych na współpracę oraz terminową realizację zamówień od klientów,
współpracę w oparciu o umowę o pracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i ciekawym systemem premiowym i pakietem socjalnym,
miłą atmosferę w pracy, ambitne zadania oraz satysfakcję z ich realizacji.