ID:260903
Specjalista/ka ds. zakupów
Numer referencyjny: a0t6N000000AO79QAG
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:- kompleksowa realizacja zamówień: z działu planowania (na uzupełnienie stanów magazynów centralnych) według ustalonego harmonogramu oraz obsługa zamówień bezpośrednich "ZB" z oddziałów,
- potwierdzanie dat dostaw w systemie DAX,
- weryfikacja zasadności składania zamówień u danego dostawcy,
- planowanie transportu w zależności od uzgodnień z dostawcą,
- weryfikacja dostaw z dokumentami księgowymi (fakturami, itd.), wyjaśnianie rozbieżności ilościowych, wartościowych,
- dla dostawców C (dostawcy sporadyczni, jednorazowi), pomoc we wskazaniu handlowcom firmy w której ulokować zapytanie, a następnie zamówienie,
- bieżące negocjacje z dostawcami na zamówienia generowane z działu planowania (dla dostawców ABM) w uzgodnieniu z Category Managerami,
- negocjowanie warunków pod bieżące zamówienia,
- kontrolowanie warunków zakupowych,
- odpowiedzialność za terminy dostaw,
- terminowe wysyłanie zamówień.
Wymagania:- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excela,
- odporność na stres,
- asertywność,
- znajomość asortymentu elektrotechnicznego mile widziana,
- sumienność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:kompleksowa realizacja zamówień: z działu planowania (na uzupełnienie stanów magazynów centralnych) według ustalonego harmonogramu oraz obsługa zamówień bezpośrednich "ZB" z oddziałów,
potwierdzanie dat dostaw w systemie DAX,
weryfikacja zasadności składania zamówień u danego dostawcy,
planowanie transportu w zależności od uzgodnień z dostawcą,
weryfikacja dostaw z dokumentami księgowymi (fakturami, itd.), wyjaśnianie rozbieżności ilościowych, wartościowych,
dla dostawców C (dostawcy sporadyczni, jednorazowi), pomoc we wskazaniu handlowcom firmy w której ulokować zapytanie, a następnie zamówienie,
bieżące negocjacje z dostawcami na zamówienia generowane z działu planowania (dla dostawców ABM) w uzgodnieniu z Category Managerami,
negocjowanie warunków pod bieżące zamówienia,
kontrolowanie warunków zakupowych,
odpowiedzialność za terminy dostaw,
terminowe wysyłanie zamówień.
Wymagania:bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excela,
odporność na stres,
asertywność,
znajomość asortymentu elektrotechnicznego mile widziana,
sumienność,
umiejętność pracy pod presją czasu,
skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie,
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
atrakcyjne wynagrodzenie.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.