Sukces studentów mediaworkingu CDV
2018-05-04 09:05:37 | Poznań19 kwietnia na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w ramach Festiwalu Innowacji Społecznych, z sukcesem zaprezentowały się dwie grupy studentów I roku mediaworkingu Collegium Da Vinci. Paweł Klimas przedstawił swój projekt społeczny #MaszWybor, który dotyczy przeciwdziałania przemocy w sieci, natomiast grupa TabooTeam w składzie Karolina Pawlak, Ewa Wieluńska, Filip Zakrzewski oraz Stefania Puglisi zaprezentowali projekt #Taboo związany z problemem wykorzystywania seksualnego oraz pomocy post factum.
Prezentacje studentów Collegium Da Vinci, które zostały przygotowane pod opieką dr Anny Michniuk w ramach przedmiotu "Projekt zespołowy" oraz Marka Banaszaka – kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów poruszyły publiczność oraz jury konkursu. Paweł Klimas zdobył III miejsce i nagrodę pieniężną w wysokości 1000 zł, którą zamierza przeznaczyć na realizację kampanii społecznej. Grupa TabooTeam nie znalazła się na podium, jednak omawiany przez nich temat, bardzo trudny dla wielu osób, zaciekawił publiczność oraz partnerów Festiwalu – studenci zostali zaproszeni do udziału w audycji radiowej Radia Meteor, która będzie dedykowana ich projektowi.
Studenci Collegium Da Vinci byli jedynymi reprezentantami uczelni niepublicznych podczas Festiwalu! Jest to sukces zarówno poszczególnych grup projektowych, jak i całego Collegium Da Vinci.
ip
fot. materiały prasowe/Collegium Da Vinci