Spektakle, przedstawienia

Opis spektaklu

"Pamiętajmy o Osieckiej" – tak nazywa się konkurs, którego laureatką 
została w 2013 roku Julia Rybakowska. Dzięki jej recitalowi być może 
i w Państwa pamięci znajdzie się miejsce dla najwybitniejszej polskiej autorki tekstów oraz jej nietuzinkowych utworów, takich jak Miłość w Portofino, Uciekaj, moje serce czy Biedne badyliszcze, którego wykonanie przyniosło naszej aktorce uznanie jury i publiczności… Osiecka. Byle nie o miłości to kilkanaście wyśpiewanych przez Julię Rybakowską portretów kobiet: nieszczęśliwie zakochanych, zabawnie zagubionych, balansujących chybotliwie na granicy między wzniosłymi marzeniami a przaśną rzeczywistością.

Zdjęcia ze spektaklu

Najciekawsze zdjęcia ze spektaklu Osiecka. Byle nie o miłości (Teatr Nowy, Poznań).

Osiecka. Byle nie o miłości (3)

Fot. Bartłomiej Sowa
Fot. Bartłomiej Sowa
Fot. Bartłomiej Sowa

Obsada i twórcy spektaklu

Twórcy spektaklu: reżyseria, scenografia. Lista aktorów, pełna obsada, spektaklu Osiecka. Byle nie o miłości (Teatr Nowy, Poznań).

Twórcy spektaklu

Marta Wyszyńska Marta Wyszyńska Scenografia

Obsada spektaklu

Bilety na spektakl

Aktualnie nie posiadamy informacji o biletach na Osiecka. Byle nie o miłości.

Kiedy i gdzie grają

Nie posiadamy informacji o tym kiedy i gdzie grają w teatrach sepektakl Osiecka. Byle nie o miłości (Teatr Nowy, Poznań).

Recenzje, wiadomości

Aktualnie nie posiadamy recenzji oraz wiadomości związanych ze spektaklem Osiecka. Byle nie o miłości (Teatr Nowy, Poznań).

Komentarze i opinie

Komentarze, oceny i opinie użytkowników do spektaklu Osiecka. Byle nie o miłości (Teatr Nowy, Poznań).
Polecamy
Premiery teatralne
Zapowiedzi teatralne
O nich się mówi
Ostatnio czytane
We Will Rock You casting
Kulisy castingu przed premierą "We Will Rock You" w Teatrze Muzycznym ROMA [WIDEO]

To brytyjski musical z piosenkami legendarnej grupy QUEEN i librettem Bena Eltona.

Znamy program Dolnośląskiego Festiwalu Teatrów Improwizacji DOLi

Główną ideą tegorocznej edycji festiwalu DOLI jest zbliżenie improwizacji do jej teatralnych korzeni.