10 lat męskiej mody. 10 lat "Mody Męskiej"
2008-09-10 11:39:05 | Poznań2 września odbyła się uroczysta ceremonia otwarcia wystawcy fotografii „Męska Dekada", obrazującej zmiany w modzie męskiej na przestrzeni ostatnich 10 lat. Wystawa, której współorganizatorami są Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Wydawnictwo Promedia. Termin wystawy nie jest przypadkowy, ponieważ jesienią tego roku tytuł „Moda Męska" świętuje jubileusz dziesięciolecia obecności na rynku prasy branżowej.
W imieniu MTP gości powitała Elżbieta Roeske, Dyrektor Grupy Produktów MTP, a także Przemysław Trawa, Prezes Zarządu MTP. Wydawnictwo Promedia reprezentował jego założyciel, Prezes i wydawca - Jerzy Osika, który od przedstawicieli MTP otrzymał list gratulacyjny wyrażający uznanie dla osiągnięć w relacjonowaniu zmian zachodzących w modzie męskiej.
Wystawa „Męska Dekada" udowadnia, że moda męska jest równie fascynująca, jak moda damska, a co więcej ulega zauważalnym zmianom - nie tylko w formach i kolorach, ale również w sferze stylu życia. Okazję, aby się o tym przekonać podczas jej otwarcia, mieli licznie zgromadzeni goście: projektanci, na czele z Bernardem Fordem Hanaoką, styliści, z pośród których najbardziej wyróżniał się Tomasz Jacyków, a także przedstawiciele firm reprezentujących branżę mody: producenci i handlowcy.
Swoje wsparcie idei wystawy udzieliły firmy od lat związane z branżą mody męskiej: firma Amann, która od ponad 150 lat dostarcza nici szwalnicze i do haftu, firma Digel, od ponad 70 lat kreująca trendy w modzie męskiej, a także marka Sloggi, znajdująca się w portoflio firmy Triumph, z sukcesem zdobywająca rynek bielizny męskiej. Partnerem wystawy została również firma Röhlig, będąca dostawcą najwyższej jakości usług logistycznych.
Goście, uczestniczący w uroczystym otwarciu wystawy, delektując się lampką szampana mieli okazję podziwiać fotografie prezentowane w 10 najważniejszych działach wpływających na obraz męskiej mody, do których zaliczono: „TRENDY DEKADY", „ZJAWISKA DEKADY" - „W STYLU ŻYCIA", „EKONOMII I POLITYCE", „TECHNOLOGII", „HITY SPRZEDAŻY DEKADY", „PROJEKTANCI DEKADY" „MARKI DEKADY", „OSOBOWOŚCI DEKADY", „WYDARZENIA DEKADY", „DEKADA W HANDLU". To te elementy kształtowały modę męską.
Wystawa przygotowana przez Wydawnictwo Promedia, od 10 lat wydające czasopismo „Moda Męska", udowadnia, że moda męska również jest fascynująca. A co więcej, ulega zauważalnym zmianom wcale nie tak rzadko, jeśli tylko czujnie jej się przyglądać. A to właśnie już od 10 lat czyni tytuł „Moda Męska". Wydarzenie, które spotkało się z uznaniem branży, tą wystawą rozpoczęło kolejną dekadę w modzie męskiej.