Inne
Galeria niekonwencjonalnych upominków reklamowych

Galeria niekonwencjonalnych upominków reklamowych

  • 2007-09-04, do 2007-09-06
  • Poznań

Opis

Niekonwencjonalne upominki reklamowe będzie można podziwiać na wystawie zorganizowanej przez magazyn „Pro-KREACJA” we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi podczas targów Euro-Reklama GIFT EXPO w Poznaniu w dniach 4-6 września 2007 r. Galeria będzie połączona z konkursem na najbardziej kreatywny upominek Targów, a tematyka upominków reklamowych zagości w aktualnym wydaniu magazynu „Pro-KREACJA”.


Odwiedzający stoisko „Pro-KREACJI” (pawilon 6A, stoisko 83) będą mogli podziwiać pomysłowość producentów artykułów reklamowych, a także zagłosować na najbardziej kreatywny upominek Targów. Rozstrzygnięcie konkursu i losowanie nagród dla głosujących  odbędzie się w trzecim dniu targów o godzinie 12.00 na stoisku magazynu „Pro-KREACJA”.

Organizatorem konkursu na najbardziej kreatywny upominek Targów Euro-Reklama GIFT-EXPO  jest magazyn „Pro-KREACJA”, patronat nad konkursem objęła Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Swoje oryginalne rozwiązania w dziedzinie upominków reklamowych zaprezentują m.in. firmy: Słodkie Upominki, Inspirion, Senator, Multigrafika, Margot, Bongo, Agencja reklamowa Kurkiewicz, Agencja reklamowa S4, 2future, Agencja reklamowa VST, CITRON, Axpol Trading, Polget Group, Keback, Stefania.

W nawiązaniu do odbywających się w tym roku po raz pierwszy targów Euro-Reklama GIFT EXPO, w najnowszym numerze magazynu „Pro-KREACJA” pojawiły się artykuły poświęcone tematyce upominków reklamowych. Magdalena Zdrenka pisze o „upominkowym prệt-à-porter”, a Agnieszka Gorczyca o zalewających polski rynek upominkach „made in China”.

Ponadto w „Pro-KREACJI” m.in. o wielkoformatowej reklamie na siatkach i o promocyjnej funkcji znaczka pocztowego, o projektowaniu opakowań i o zastosowaniu nowych rozwiązań technologicznych w opakowaniach, a także rozmowa z projektantem Januszem Kaniewskim o tym, jakie emocje wyrażają… samochody.