Opis
MOK. Ten tajemniczy skrót to nic innego jak Marketing Od Kuchni. Pod nazwą kryje się trzydniowy cykl spotkań z praktykami biznesu, którzy ukazują swoją pracę bez tajemnic.
Dzięki
cennym umiejętnościom zdobytym na podstawie obserwacji i przeżyć a
także wieloletniej pracy przy produktach FMCG (Fast Moving Consumer
Goods – obszar zainteresowania marketingu, którego uwaga skupia się na
szybko rotujących produktach przede wszystkim spożywczych), prelegenci
chętnie dzielą się zdobytym doświadczeniem, jednocześnie wzbogacając
wiedzę studentów, przydatną niejednokrotnie w przyszłej pracy. Mając na
uwadze misję Studenckiego Koła Naukowego Marketingu, które jest
organizatorem spotkań, pragną oni szerzyć i dzielić się ze studentami
Uniwersytetu Ekonomicznego znajomością zagadnień szczególnie z szeroko
pojętej dziedziny marketingu. Świadomi ich znaczenia w dzisiejszym
świecie, wznawiają cykl wykładów i jednocześnie mają przyjemność
zaprosić Was na wzięcie udziału w cieszącym się ogromnym
zainteresowaniem w ubiegłych latach projekcie pt. „Marketing Od Kuchni”.
Jest to trzydniowy event, który odbędzie się 5-7 kwietnia br. w murach
naszej uczelni.
Dlaczego warto wziąć w nim udział? Z kilku powodów. Po pierwsze
tajemnice swojego warsztatu pracy odkryją wybitni praktycy marketingu.
Po drugie, oprócz metaforycznego przesłania nazwy konferencji, kryją się
za nią atrakcje sensu stricte, związane z kuchnią i przekąskami.
Poznawaniu od podszewki pracy specjalistów branży FMCG, będzie
towarzyszyła możliwość doświadczenia na własnej skórze „pracy w
reklamie”. Praktyczne zajęcia poprowadzi członek agencji reklamowej
(UWAGA! Liczba miejsc ograniczona!)
Harmonogram wykładów i warsztatów znajdziecie tutaj:
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#!/event.php?eid=101898569896522
Aby
zapisać się na warsztaty wystarczy wysłać maila na adres
marketingodkuchni@gmail.com , w temacie wpisując temat warsztatu, a w
treści imię i nazwisko. Na każdy warsztat mamy tylko 30 miejsc, więc
zapisujcie się szybko. ;)