Opis
MOK. Ten tajemniczy skrót to nic innego jak Marketing Od Kuchni.
Pod nazwą kryje się trzydniowy cykl spotkań z praktykami biznesu, którzy ukazują swoją pracę bez tajemnic. Dzięki cennym umiejętnościom zdobytym na podstawie obserwacji i przeżyć a także wieloletniej pracy przy produktach FMCG (Fast Moving Consumer Goods – obszar zainteresowania marketingu, którego uwaga skupia się na szybko rotujących produktach przede wszystkim spożywczych), prelegenci chętnie dzielą się zdobytym doświadczeniem, jednocześnie wzbogacając wiedzę studentów, przydatną niejednokrotnie w przyszłej pracy. Mając na uwadze misję Studenckiego Koła Naukowego Marketingu, które jest organizatorem spotkań, pragną oni szerzyć i dzielić się ze studentami Uniwersytetu Ekonomicznego znajomością zagadnień szczególnie z szeroko pojętej dziedziny marketingu. Świadomi ich znaczenia w dzisiejszym świecie, wznawiają cykl wykładów i jednocześnie mają przyjemność zaprosić Was na wzięcie udziału w cieszącym się ogromnym zainteresowaniem w ubiegłych latach projekcie pt. „Marketing Od Kuchni”. Jest to trzydniowy event, który odbędzie się 5-7 kwietnia br. w murach naszej uczelni. Dlaczego warto wziąć w nim udział? Z kilku powodów. Po pierwsze tajemnice swojego warsztatu pracy odkryją wybitni praktycy marketingu. Po drugie, oprócz metaforycznego przesłania nazwy konferencji, kryją się za nią atrakcje sensu stricte, związane z kuchnią i przekąskami. Poznawaniu od podszewki pracy specjalistów branży FMCG, będzie towarzyszyła możliwość doświadczenia na własnej skórze „pracy w reklamie”. Praktyczne zajęcia poprowadzi członek agencji reklamowej (UWAGA! Liczba miejsc ograniczona!)
Harmonogram wykładów i warsztatów znajdziecie tutaj:
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#!/event.php?eid=101898569896522
Aby zapisać się na warsztaty wystarczy wysłać maila na adres marketingodkuchni@gmail.com , w temacie wpisując temat warsztatu, a w treści imię i nazwisko. Na każdy warsztat mamy tylko 30 miejsc, więc zapisujcie się szybko. ;)