Opis
Wystąpienia publiczne, promowanie sztuki, komunikacja wewnętrzna, targetowanie reklamy czy wizerunek marki Allegro – będą tematem cyklu wykładów i warsztatów, organizowanych 11 maja, o godz. 18.15, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu pod hasłem „b4KwB”.
Dobry menedżer to taki, który potrafi odnaleźć się w każdej biznesowej sytuacji. Dlatego celem projektu studentów Komunikacji w Biznesie „b4KwB” jest przybliżenie studentom innych wydziałów i specjalności tajników wiedzy dotyczącej umiejętności interpersonalnych menedżerów. Podczas prelekcji przedstawicieli renomowanych marek - takich jak: Allegro, Kompania Piwowarska, Nickel Development, Art Stations Foundation - słuchacze poszerzą wiedzę z zakresu komunikacji i marketingu, a na warsztatach nauczą się rozszyfrowywać umysły swoich odbiorców. – „b4KwB” jest o tyle wartościowym wydarzeniem, że został przygotowany dla studentów przez studentów. Sami najlepiej wiemy, co jest dla nas interesujące i przydatne – mówi Bartosz Mazurkiewicz, główny koordynator projektu „b4KwB”. - Stąd też tematyka poszczególnych wystąpień została dopasowana do zainteresowań potencjalnych uczestników – dodaje.
„b4KwB” adresowany jest przede wszystkim do tych, którzy pragną wyróżnić się w świecie biznesu, poszerzać swoje umiejętności komunikacyjne i nabywać nowe doświadczenia. – Każdy znajdzie to, co najbardziej odpowiada jego stylowi nauki. Będzie można posłuchać praktyków z zakresu marketingu, obejrzeć specjalnie wyselekcjonowane przez studentów KwB reklamy lub aktywnie, na warsztatach poszukać klucza do umysłu swojego rozmówcy – wylicza Mazurkiewicz.
Jako, że nie samą nauką żyje student, „b4KwB” zwieńczy impreza dla wszystkich uczestników (i nie tylko), która odbędzie się tuż po warsztatach i wykładach w klubie Baker Street. Zapisy ruszają 4 maja w samo południe.
Więcej informacji na: www.b4kwb.pl
Harmonogram b4KwB, 11 maja br.:
• Wykłady, sala 326A, start godz. 18.15:
-ZEN prezentacji – nowe podejście do wystąpień publicznych - Prof. dr hab. Henryk Mruk, Katedra Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
-Wizerunek marki Allegro: Czy Allegro potrzebuje nadal umacniać swój wizerunek w sieci i offline? - Artur Brzęczkowski, Dyrektor ds. Marketingu Allegro
- Sięgaj gwiazd, czyli sztuka promowania artystów – Joanna Leśnierowska, Art Stations Foundation
- Sprzedaż vs. Marketing – komunikacja wewnętrzna jako sposób łagodzenia konfliktów - Bartłomiej Malinowski, Kierownik ds. Marek Międzynarodowych Kompani Piwowarskiej
- Targetowanie reklamy – sukces czy porażka działań? - dr Piotr Drygas, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Nickel Development
• Warsztaty, start godz. 19.00:
Klucz do umysłu rozmówcy – komunikuj się skutecznie - Marysia Brzozowska i Michał Pasterski, studenci V roku Komunikacji w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu; sala 307A
Reklama jest sztuką – jak wyróżnić się w świecie reklam - niepowtarzalny pokaz reklam specjalnie wyselekcjonowanych przez studentów Komunikacji w Biznesie; sala 306A