Opis
Projekt Cafe AZS UEP zaczyna nabierać tempa. Wykłady coraz bardziej zróżnicowane, przyciągają nie tylko studentów. Kolejne, 14 już spotkanie tego typu odbędzie się 28 maja godz. 18.30 w Auli Gmachu Głównego. Profil zaproszonego gościa, jest tym razem nieco inny, ponieważ będzie to reprezentant spółki Oknoplast - Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu, a nie przedstawiciel klubu czy związku sportowego. Mimo to Klub Uczelniany AZS UEP nie zapomniał o sportowym klimacie wydarzenia. Prelegent zaprezentuje temat: „Otwarte Okna na sport, czyli sponsoring sportowy na przykładzie firmy OKNOPLAST”.
Cykliczne wykłady, organizowane przez dwóch studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członków Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego, stały się już stałym, comiesięcznym wydarzeniem, które przyciąga nie tylko studentów, ale również osoby interesujące się szeroko pojętym marketingiem w sporcie. Wcześniejsze wykłady cieszyły się dużą popularnością, zwłaszcza te wygłoszone przez Jerzego Engela (selekcjonera Reprezentacji Polski), Mirosława Przedpełskiego (Prezesa Polskiego Związku Piłki Siatkowej), czy Marcina Animuckiego (Wiceprezesa Ekstraklasy SA).
Oknoplast sp. z o. o. to nietypowe przedsiębiorstwo, ponieważ swoje działania marketingowe opiera między innymi na sponsoringu sportowym, i to nie byle jakim sponsoringu. Inwestują oni w jedne z najlepszych drużyn piłkarskich na świecie, tym samym zdobywając nowych klientów nie tylko w Polsce. Sponsorują oni takie drużyny piłkarskie jak: Inter Mediolan, Borussia Dotmund, Olimpique Lyon. Na każdym ze stadionów tych piłkarzy znajdują się logotypy Oknoplastu, nawet w strefach VIP. Spółka zyskała również prawa do posługiwania się mianem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz „Major Partner Olympique Lyon”.
Przedsiębiorstwo angażuje się również w narodowe projekty, tak jak Akademia Sportu Progres, której honorowy patronat objął Jerzy Dudek, a Oknoplast został oficjalnym partnerem. Projekt ma na celu finansowe wspieranie dzieci oraz ich szkolenie.
Sam prelegent, Grzegorz Filipek jest obecnie Dyrektorem ds. Marketingu w przedstawianej spółce, został ogłoszony Osobowością Marketingu Roku 2012 oraz doceniony za wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych oraz Najlepszym Menadżerem w konkursie VIP Innowacyjna Stolarka. W swojej pracy jest odpowiedzialny za strategię marketingową firmy na rynkach wschodnio – i zachodnioeuropejskich ,w tym komunikację ATL/BTL i działania PR.
Sponsoring działający na międzynarodową skalę dał przedsiębiorstwu możliwość przebicia się przez konkurencję. W tej chwili Oknoplast sp. z o. o. jest w pierwszej piątce największych producentów okien w Europie!
Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się w jaki sposób przedsiębiorstwo może zaistnieć na europejskim rynku oraz jakie działania marketingowe trzeba podjąć, aby być rozpoznawalnym wśród ludzi, powinniście przyjść na wykład!
ip